Friday, August 2, 2013

pistol dah macam cokelat. nyummy nyummy.

Sekarang ni memang musim masing-masing nak jadi pemburu, menembak je kerja. Asal kes jenayah je sekarang ni kes tembak. Patut la awal-awal Zahid Hamidi dah warning siapa tak suka malaysia boleh pindah negara lain. Sekarang baru nampak sebab. Betul juga katanya.


Sekarang ni pula aku rasa nak difikirkan kenapa banyak sangat kes macam ni pun tak ada gunanya. Pucuk pangkalnya, kaji le lah dulu, macam mana senang sangat orang dapat pistol tu. Tu kena fikirkan dulu. Takut zaman anak-anak nanti pistol menembak orang jual kat pasar malam. Seram juga bunyinya.

selamat berbuka dimulakan dengan bismillah bukan peluru. as salam.