Thursday, October 16, 2014

Bila kau ada anak - Part 2

Bila kau dah ada anak,

Kau akan belajar banyak benda. Kau akan berubah ke arah yang lebih baik. Kau akan belajar tentang sabar, tentang tolak ansur, tentang ambil berat, tentang cara nak buat orang lain gembira, tentang pengorbanan, lebih daripada apa yang kau akan belajar masa hanya ada suami.

Sebab tu, anak ni rezeki.

Sebab tu, anak tu pengikat kasih suami isteri.

Sebab tu, jaga anak bukan jaga suka hati.

Sebab tu, AKU BERENTI KERJA. HAHAHAHAHA...

aku tak kisah. Rezeki ada kat mana-mana.

Kan?

Ok lah. Qailullah jom. Kejap lagi zuhur. Anak tidur dah ni. ZZZzzzzZzz